Post

Hieronder kunt u met uw unieke code inloggen in de beveiligde Postex omgeving.

Nadat u bent ingelogd kunt u:

  • uw documenten inzien en downloaden;
  • zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen;
  • per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.
  • de betaling van de verzekeringspremie verrichten.

Mijn Postex-code werkt niet, hoe komt dit?

Controleer goed of u de code juist heeft ingevoerd. Werkt hij dan nog steeds niet dan is de code waarschijnlijk verlopen, dit gebeurd na 14 dagen. Uw document is dan niet meer digitaal beschikbaar. Wilt u een nieuwe code? Bel dan 0172-427035

Postverzending via Postex

Combi Motors Verzekeringen gaat met haar tijd mee, daardoor is het nu ook mogelijk om de communicatie over uw verzekering ook digitaal aan te bieden. We willen u echter nog wel de keuze bieden om dit ook per post te ontvangen. Om dit in goede banen te laten lopen, maken wij gebruik van het systeem van Postex. Dit is een overzichtelijk systeem om al uw polisstukken en dergelijk in te kunnen zien. Via de unieke code die u heeft ontvangen kunt u uw voorkeur doorgeven.

Vragen?

Indien u vragen heeft, bel gerust naar  0172 – 427035 of stuur een mail naar info@combimotors.nl. De meest gestelde vragen vindt u hieronder.

Wat verandert er?

Wanneer u uw verzekering digitaal aangevraagd heeft, of u e-mailadres aan uw verzekeringsadviseur doorgegeven heeft, ontvangt u voortaan uw correspondentie digitaal. Hierdoor heeft u uw documenten veilig en overzichtelijk op 1 website. Naast dat dit papier scheelt, kunt u eenvoudig terug zoeken in uw documenten. Ook kunt u direct uw (jaar) nota voldoen via iDEAL.

Wanneer wij geen e-mailadres hebben, verandert er eigenlijk niets, tenzij u dit aan ons doorgeeft. U ontvangt nog steeds alle correspondentie, zoals polissen, brieven en facturen. Daarnaast ontvangt u naast het poststuk ook een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien.

Wie is Postex?

Postex is een bedrijf dat de poststukken met het logo van uw verzekeringsadviseur verzendt. Traditionele post en digitale verzending is beide mogelijk. Daarnaast wordt een iDEAL- betaalservice geboden aan u als klant. Voor meer informatie kijkt u op www.postex.com.

Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen

Kan ik mijn post altijd digitaal ontvangen?

De wijziging in de verzending biedt nieuwe mogelijkheden. Zoals u hierboven heeft kunnen lezen is het ook mogelijk om aan te geven of u de post van uw verzekeringsadviseur voortaan per e-mail wenst te ontvangen. U kunt zelf uw ontvangstvoorkeur bepalen, per post of via e-mail. Via de unieke code op het voorloopblad kunt u inloggen en dit ingeven.

Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan derden! Wilt u meer weten over Postex? Kijk dan op: www.postex.com

Ik kom niet verder met het uitvoeren van de iDEAL-betaling?

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button ‘Vorige’ hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.